15. 4. 2012 Tomáš Pospíchal

Report čtvrtfinále Harpner vs. Wochtulka

Cloud Kingdom

Opening byl na úvodní mapě zcela odlišný. Harpner zvolil 3-Gate a Robo, Wochtulka zase 2-Gate do blinku (postupně do 4-Gate). První na zteč se vydal Harpner, ale boj drtivě prohrál a to zásadně ovlivnilo další vývoj. Wochtulka se vydal do protiútoky s masou Gateway jednotek a soupeře udolal i přes to, že stihl vyprodukovat Immortaly.

Entombed Valley

Na druhé mapě se Harpner rozhodl pro stejný začáteční build, tedy 3-Gate s Robem, naopak Wochtulka velmi agresivní 4-Gate, který chtěl podpořit skrytou Probou a proxy Pylonem přímo u Harpnera v bázi. Zástupce týmu eXtatus si však jeho záměru všiml a jeho plány překazil.  Tlak ustál, vybudoval Colossuse a vyšel do útoku. Wochtulka mezitím zabral expanzi, což ho o několik minut později stálo „život“.

Antiga Shipyard

Rozhodnout musela třetí mapa. Harpner i do třetice se stejným openingem. Wochtulka nasadil velmi rychlý výzkum Blinku. Bohužel pro něj jeho agrese ztroskotala, jelikož včas nevyprodukoval Observera, čehož Harpner dobře využil a na útok se dobře připravil. Oba hráči poté zabrali své expanze. A protože byl Harpner ve výhodě díky odraženému tlaku a následnému zničení důležitého Immortala Wochtulky, tak poměrně snadno prorazil konkurenční obranu a obrátil stav utkání na 2:1.

Tomáš Pospíchal

v progamingu se pohybuje jako šéfredaktor klubu eSuba a projektu Hitpoint. V budoucnu by se chtěl plně realizovat pro elektronický sport.

Napsat komentář