25. 3. 2015 Tomáš Pospíchal

RENOIR – temná plošinovka ze Zlína

České herní studio Soulbound Games pracuje na logické plošinovce, laděné do noir stylu. Hlavním protagonistou se stává James Renoir, životem značně opotřebovaný detektiv, který musí vyřešit svůj definitivně poslední úkol.

Příběh RENOIRu je zasazen do fiktivního města prolezlého násilným zločinem, korupcí a značně hutnou atmosférou. Zkrátka to není příliš pěkné místo pro život, k čemuž se přidá ještě několik dalších nepříjemností, kvůli kterým to James nebude mít vůbec lehké.

Například mu cestu zkříží nádherně nebezpečná femme fatale a zájmy mocných, proti nimž skutečně není radno bojovat. Ovšem nebyl by to detektiv ze staré školy, aby se nechal jenom tak vláčet okolnostmi a nevzal situaci do svých rukou…

Zlínští Soulbound Games vyvíjejí RENOIR pomocí Unreal Engine 4, což jim poskytuje bohaté možnosti a na hře by to mělo být ve výsledku jasně vidět. Tuto detektivní plošinovku chystají primárně pro PC a zatím blíže nespecifikované konzole nové generace.

„Máme dobře našlápnuto a spousty nápadů, které chceme do hry vložit. Teď pro nás bude nejdůležitější květnová kampaň na Kickstarteru. Jestliže se vydaří, budeme moci hráčům RENOIR předložit přesně v té podobě, která je podle nás bude hodně bavit,“ říká Martin Pernica, hlavní programátor Soulboud Games.

Tvůrci žádají všechny, kdo by chtěli jejich vývoj podpořit, aby k tomu použili nástroj jménem Nouncy. Stačí v něm propojit svůj FB nebo TW účet, zkomponovat příspěvek a ve chvíli, kdy bude kampaň na Kickstarteru spuštěna, Nouncy vyšle příspěvky do světa sociálních sítí.

Tvůrci RENOIRu si od toho slibují výrazné zvýšení povědomí o hře a nárůst počtu přispěvatelů, jakmile jejich kampaň vypukne.

Soulbound Games web: www.soulboundgames.com
RENOIR web: www.renoir-game.com

Tomáš Pospíchal

v progamingu se pohybuje jako šéfredaktor klubu eSuba a projektu Hitpoint. V budoucnu by se chtěl plně realizovat pro elektronický sport.

Napsat komentář