Jednou z nových značek, které se rozhodly podpořit domácí komunitu League of Legends jsou i Pringles. Ty jsou mezi hráči dlouhodobě populární nejen kvůli legendární tubě, ale především proto, že nedrobí a nemastí ruce.
Spolupráce s Pringles probíhá již v aktuálně začínajícím splitu a potrvá až do zimního Hitpoint Winter. S typicky prohnutými chipsy se tak budou diváci potkávat nejen během pravidelných streamů, ale navíc je budou moci naživo ochutnat i během letního finále v legendární svitavské Fabrice.
„Českou lolkovou scénu sledujeme již delší dobu a po vzájemném oťukávání jsme se s Hitpointem nakonec dohodli i na exkluzivním partnerství. Fanoušci se tak můžou samozřejmě těšit do Svitav, kam přivezeme spoustu speciálních příchutí, ale také na další méně tradiční „mind-popping“ aktivity,“ říká Tereza Adámková, marketingová manažerka Pringles.