16. 4. 2014 Tomáš Pospíchal

PŘICHÁZÍ 6. SEZÓNA ASUS NÁRODNÍCH LIG!

Vážení příznivci elektronického sportu, jste připraveni na pořádný nářez? Po delší pauze totiž startuje šestá sezóna ASUS Národních lig! Prestižní domácí soutěž se i letos dočká dalšího pokračování a my znovu budeme  moci vidět ty nejlepší hráče Quake Live a StarCraftu II v bitvě o atraktivní ceny. Nově do seriálu přibude i historicky první týmová hra, ale o té si řekneme více až v jiném článku. Nyní jsou na řadě duelovky, ve kterých se se bude zápolit po celý duben a květen. Velké finále je pak chystáno na červen, podrobnější informace teprve zveřejníme, ale už nyní se můžete těšit na zcela speciální sezónu. Ceny dle zvyklosti budeme odhalovat postupně.

sdf

Teď už ale k samotným turnajům. Opět jsme pozměnili herní formát a celá základní část se odehraje online. Teprve až závěrečné play-off se uskuteční ve svitavském Hitpoint studiu. Nicméně nepředbíhejme a pojďme rovnou k hernímu systému, který je naprosto jednoduchý. Takzvaná každá základní část bude skýtat kvalifikaci, skupiny a play-off. Hráči pak dle dosaženého umístění získají odpovídající počet bodů (dle nich se pak bude odvíjet složení závěrečného play-off). Tento cyklus proběhne celkem třikrát. Nejlepší osmička z každého pak má jistý automatický postup do dalšího cyklu a nemusí se tedy zúčastnit kvalifikace. Lépe a přehledněji je to popsáno níže. Do prvního turnaje jsme navíc prvních osm hráčů pozvali. Platí pro obě hry, tedy Quake Live a StarCraft II.

Herní systém ASUS Národních lig

Veškerý turnajový průběh se odehraje na externím systému Challonge. Rozlosování každé části bude probíhat na základě seedů.

Dohromady 3 bodované turnaje pro 16 hráčů, každý se skládá z:

  • FDE kvalifikace (postoupí vždy 8 hráčů)
  • Skupiny 4×4 (8 pozvaných + 8 kvalifikace, GSL formát BO3)
  • Play-off (BO3, zúčastnění mají jisté místo v dalším turnaji)

BODOVANÍ ASUS NÁRODNÍ STARCRAFT LIGY 6

#
Hráč
Body 
Mapy
Zápasy
1  Česká republika e1344623091626740 Matěj „Blackbirds“ Šimáček 4200
20:9
10:3
2 Česká republika e1344623091626740  Ondřej „Reitor“ Svojše 3250
22:9
10:3
3 Česká republika e1344623091626740 Tomáš „Harpner“ Bruštík 2250
20:12
9:5
4 Česká republika  Ondřej „DeViL“ Balušek 1800
18:10
7:5
5 Česká republika  Václav „Lancel“ Hejný 1750
16:10
7:3
6 Slovensko e1344623091626740 Jakub „uniQFazer“ Ziman 1750
15:10
7:4
7  Česká republika e1344623091626740 Vojtěch „h34D_hUnT3R“ Veselý 1300
12:10
5:4
8 Česká republika e1344623091626740 Tomáš „SpronG“ Bohuslav 1300
11:14
5:6
9 Česká republika e1344623091626740 Lukáš „CrosSGuarD“ Slabý 1050
9:9
4:3
10 Česká republika  Petr „Petros“ Vítek 1000
6:13
3:6
11 Česká republika  David „devz“ Křivák 950
6:9
3:4
12 Česká republika  Martin „Mattzour“ Žďářský 800
7:10
3:4
13 Česká republika  Pavel „Veriol“ Hušek 700
6:6
2:3
14 Česká republika e1344623091626740 Viktor „BloB“ Martinec 600
3:6
2:4
15 Česká republika  Marek „Markus“ Machálek 500
3:9
3:2
16 Česká republika  Jan „StorM“ Čermák 400
2:8
0:4
17 Česká republika e1344623091626740 Matěj „XeLiatH“ Beran 300
3:4
1:2
18 Česká republika  Marek „shadye“ Hovanec 300
2:4
1:2
19 Česká republika  Ondřej „nExt“ Herman 300
3:4
1:2
20 Česká republika e1344623091626740 Ondřej „Rageweawer“ Cutak 200
1:4
0:2
21 Česká republika  Alexandr „Wanty“ Ambróz 200
0:4
0:2
22 Česká republika  Michael „Miken“ Turský  200
0:4
 0:2
23 Česká republika  Josef „PikA“ Jacko  200
0:4
 0:2
24 Česká republika e1344623091626740 Vojtěch „Zasz“ Polák  200
0:4
 0:2

 

Harmonogram a registrace

Registrace provádějte přes naše fórum, kde bude vždy vytvořeno patřičné vlákno.

1. TURNAJ

Kvalifikace: 22.4. – DOHRÁNO -> STARCRAFT II || QUAKE LIVE
Skupiny: 27.4. – 3.5 -> DOHRÁNO
Play-off: 4.5. -> DOHRÁNO

2. TURNAJ

Kvalifikace: 6.5. – DOHRÁNO -> STARCRAFT II || QUAKE LIVE
Skupiny: 11. – 17.5. -> DOHRÁNO
Play-off: 18.5. -> DOHRÁNO

3. TURNAJ

Kvalifikace: 18.5.  – DOHRÁNO -> STARCRAFT II || QUAKE LIVE
Skupiny: 25. – 31.5. – DOHRÁNO
Play-off: 1.6 – DOHRÁNO

Bodové hodnocení turnajů

1. místo: 2000 bodů
2. místo: 1000 bodů
3. – 4. místo: 750 bodů
5. – 8. místo: 500 bodů
9.- 12. místo: 300 bodů
13. – 16. místo: 200 bodů

Tomáš Pospíchal

v progamingu se pohybuje jako šéfredaktor klubu eSuba a projektu Hitpoint. V budoucnu by se chtěl plně realizovat pro elektronický sport.

Napsat komentář