8. 7. 2015 Tomáš Pospíchal

Představuje se nový Logitech

Společnost Logitech odhalila největší transformaci své značky v historii. Ačkoliv je Logitech technologická společnost, do centra pozornosti nyní vkládá zásadní důraz na design. Společnost vytvořila portfolio produktů, které přesahují rámec počítačových periferií a našly své místo v každodenním životě lidí. To se odráží také v novém sebevyjádření společnosti, v barvitém novém přístupu a modernizovaném logu. Naše vybrané poslední produkty tak uvidíte s novou značkou: Logi.

Logi_Black

Tweetněte: Seznamte se s novou tváří @Logitech. Logitech odhaluje největší transformaci své značky od doby, kdy byla založena. Více zde #news: http://logt.ly/logi

Společnost Logitech na přetvoření své tváře interně pracuje již od roku 2013, kdy se věci začaly posouvat kupředu jak ve firemní kultuře, tak prostřednictvím inovací produktů. Její nejnovější produkty jsou viditelným projevem těchto změn a tento posun současně přináší nový život do identity značky. Můžete očekávat odvážné barvy a prosté formy designu, které se budou objevovat na webových stránkách Logitech.com, sociálních médiích, obalech a reklamních materiálech v obchodech v průběhu následujícího roku.

„Při hledání nové tváře Logitech jsme vytvářeli produkty, u nichž jsme se snažili o spojení vyspělých technologií s elegantním designem, abychom vám nabídli úžasné chvíle při jejich používání,“ řekl Bracken Darrell, prezident a CEO společnosti Logitech. „Vybudovali jsme tým nejlepších a nejšpičkovějších designérů, který jako hlavní designér vede Alastair Curtis. Design stavíme do středobodu všeho, co děláme. Design je pro nás kombinací pokročilé technologie, obchodní strategie a spotřebitelských ohlasů. Naše produkty urazily dlouhou cestu a nyní nastal čas, aby se kupředu posunula i samotná značka.“

Jako součást přerodu značky budete na vybraných produktech ve stávajících kategoriích nacházet nové označení Logi a můžete očekávat určité změny a několik překvapení v nových kategoriích.

„Společnost Logitech prošla ohromnými změnami, a proto jsme vytvořili identitu, která vyjadřuje, kdo jsme dnes a kam směrujeme,“ řekl Alastair Curtis, ředitel designu ve společnosti Logitech. „Se změnou společnosti se v stejném rozsahu mění také samotná značka.“

Máte-li dotazy nebo budete chtít více informací, navštivte Logitech.com, náš blog nebo se s námi spojte na Facebooku.

Tomáš Pospíchal

v progamingu se pohybuje jako šéfredaktor klubu eSuba a projektu Hitpoint. V budoucnu by se chtěl plně realizovat pro elektronický sport.

Napsat komentář