14. 2. 2021 Ondřej Báča

Mastercard generálním partnerem Hitpoint Masters pro rok 2021

Jarní sezóna národní ligy v League of Legends je v plném proudu a čísla sledovanosti z prvních týdnů potvrzují rostoucí oblibu esportu. Liga navíc pro letošní rok získala nového generálního partnera – stal se jím světoznámý poskytovatel finančních služeb Mastercard. Liga tak pro letošní rok ponese jméno Mastercard Hitpoint Masters.

„Esport je jedním z nejrychleji rostoucích segmentů v České republice i na Slovensku a je stále relevantnější i pro držitele karet Mastercard. Mastercard je již od roku 2018 globálním partnerem Riot Games. Spolupráce s Hitpointem, jakožto držitelem exkluzivních práv na pořádání turnajů League of Legend v České republice i na Slovensku, je tudíž logickým krokem. Loňská úspěšná spolupráce na Hitpoint Winters nás navíc utvrdila v tom, že vstup Mastercard do českého e-sportu dává smysl, a proto jsme se stali partnerem Hitpoint ligy pro celý rok 2021,“ říká Tomáš Doležal, ředitel marketingu a komunikace Mastercard pro ČR a SR.

Mastercard není potřeba v esportové komunitě zdlouhavě představovat, protože již od roku 2018 působí jako první globální partner světových soutěží včetně samotného šampionátu Worlds. Sponzoruje také přímo americkou ligu LCS či nově brazilskou CBLOL. V Evropě se Česká republika po severské NLC stává druhým regionem, který bude spolupracovat s Mastercard.

Kromě dalšího buffu domácí scény v podobě odměn pro týmy se diváci, podobně jako v zimě, mohou těšit na populární segment Mastercard akce zápasu. Společně s mujmastercard.cz se navíc chystá unikátní soutěž pro fanoušky esportu. Tentokrát ovšem půjde o zážitky opravdu k nezaplacení! Bližší informace budeme komunikovat v průběhu dalších týdnů – a je na co se těšit.

„Spolupráce s Mastercard si nesmírně vážíme. Mít partnera takového formátu je pro nás splněným snem. Jsme velmi šťastní, že tuto značku, která dlouhodobě podporuje elektronický sport ve světě, můžeme přivítat do Hitpoint komunity. Po komplikovaném minulém roce plného osobních i pracovních výzev je to pro nás skvělá odměna za tvrdou práci, kterou pro růst esportu u nás poctivě děláme od roku 2009. Těšíme se, jak společně hráčům a fanouškům v České republice nabídneme co nejvíce zážitků k nezaplacení,“ uvádí Ondřej Báča, zakladatel Hitpointu.