Poslední čtvrtfinále nabídlo souboj současného šampióna NSL Vojtěcha „h34D_hUnT3R“ Veselého a nováčka v této soutěži Pavla „TomikuS“ Tomáška. Jejich souboj započal na mapě Daybreak, kde jsme byli svědky klidného startu. Dokonce jsme od Protosse neviděli žádný all-in, ale právě naopak macro hru. Ten se místo toho snažil zabrat třetí bázi a držet krok se svým zergským protivníkem. TomikuS tohle samozřejmě nechtěl dopustit a s masou Zerglingů a Roachů neustále h34D_hUnT3Ra obtěžoval a několikrát mu zničil právě třetí Nexus. Protoss však trpělivě vyčkával i přes to, že už to vypadalo na jasnou prohru. Jeho poslední tažení mohl Zerg odrazit, jenže si vybral moc špatný prostor pro obranu – a na rampě dostal velkou sadu storem, které jeho armádu naprosto vymazaly a dostaly obhájce titulu do vedení.
Děj se následně přenesl na Antigu Shipyard. Jak již bylo řečeno, v PvZ match-upu je to hlavně pro Protosse velmi těžké získat a zajistit si třetí bázi, tudíž byl na řadě all-in, který od h34Da skutečně přišel. Moc nechybělo a málem mu vyšel. TomikuS totiž i přes to, že nascoutoval jeho 7-Gate, tak místo jednotek vyrobil spoustu Dron a to dost zkomplikovalo jeho úvodní obranu. Téměř přišel o třetí bázi, jenže Zerg dobrým micrem a posilami útok odrazil a tím pádem i vyhrál, protože Protossovi nezůstala žádná armáda a jeho počet těžičů byl vskutku dost malý.
Třetí mapa měla jednomu z hráčů nahrát na match point a dostat ho do podstatného vedení, jelikož by v tomto případě zbýval pouze jeden bod k postupu na ASUS FINALS 4. Cloud Kingdom velmi připomínal dění na Daybreaku. Bylo takřka identické s tím, že tentokrát TomikuS zvolil takový build, aby měl co nejrychlejší Broodlordy. Během této doby byl zranitelný, ale h34D nezaútočil a dal svému sokovi dost šancí. Ten se jich bohužel neuchopil jak měl a po menších bitvách ztrácel víc a víc, až se Protoss dostal do takového vedení, že se jen čekalo do doby, než TomikuS opustí hru.
Rozhodující střet na Ohaně odstartoval h34D_hUnT3R docela kulišácky. Naznačil totiž, že by mohl vyrukovat na zergské jednotky s nějakým nepříjemným all-inem nebo agresí, čehož se TomikuS znatelně zalekl, neudělal dokonce ani třetí bázi a místo Dron produkoval Zerglingy. Jenže Toss zvolil ekonomickou cestu a postupně se dostával do výhody. Je pravda, že Zerg se pak mírně dostal zpátky, ale síla protivníka byla moc velká. Přímo je čelit nemohl, a proto došlo na base trade, jenž si s klidem ohlídal h34D a bez větších problémů vstoupil rázným krokem do semifinále.