Stručný textový report z utkání prvního kola play-off Lopata vs. h34D_hUnT3R.
Antiga Shipyard
V jednom ze čtyř čtvrtfinálových soubojů se utkali Lopata a h34D_hUnT3R. Jako první mapa byla vybrána Antiga Shipyard. Lopata zvolil bezpečný build se spawning poolem následovaným expanzí. Headhunter zvolil forge do expanze, což je poslední dobou standard. Hráč týmu eSuba se rozhodl pro spoustu roachů na což byl Headhunter připravený a útok odrazil s přijatelnými ztrátami. Headhunterova snaha o sentry drop nezpusobila moc velké škody, a tak byl zapas poměrně vyrovnaný. Zvrat nastal při Headhunterovu pokusu o útok. Lopata vyčíhal příležitost a oblíčil Headhunterovi armádu. Tato chyba stála Heada celou jeho armádu a Lopata vítězí.
Tal’darim Altar
Oba hráči odtartovali stejným stylem, jako na předešlé mapě. Head byl tentokrát defenzivnější. Lopata se pokusil o prolomení obrany záplavou roachů, ale Headhunter mu postavil na odpor spoustu kanonů. Head v protiútoku zničil Lopatovu expanzi, čímž donutil Lopatu sebrat zbytek svých sil a pokusit je o poslední mocný úder. Tento pokus o all-in byl s přehledem odražen a Headhunter nakonec vyrovnává na 1:1.
Daybreak
Vše se nakonec rohodlo na mapě daybreak. Tento nejdelší a nejzajímavější duel začal tradičně bezpečným spawning poolem a forge expanzí. Lopata tentokrát mírně změnil taktiku a spoléhal se na hydralisky, infestory a roache. Na středu mapy se odehrálo několik menších soubojů, ale nikdo z nich nevyšel jako jasný vítěz. Lopata se rozhodl pro Broodlordy a Head k velice zajímavému mixu archonů, blink stalkerů, collosů a mothership. Lopata nenašel odpověď k této kombinaci a nakonec prohrává 2:1.