18. 9. 2015 Tomáš Pospíchal

Herní myš ASUS ROG GX860 Buzzard s přesným ovládáním

ASUS představil herní myš GX860 Buzzard z řady Republic of Gamers (ROG). Novinka spoléhá na laserový senzor s rozsahem rozlišení 50 až 8 200 bodů na palec (DPI) zajišťující mimořádně přesné ovládání kurzoru. Levé i pravé tlačítko myši využívá odolné spínače Omron, které mají vysokou citlivost a odezvu. Prostřednictvím softwarového rozhraní mohou uživatelé snadno vytvářet profily, přičemž aktuálně vybrané nastavení je indikováno červeným, oranžovým nebo zeleným LED podsvícením myši. Díky ergonomickému provedení umožňuje myš pohodlné držení i při dlouhém hraní her.  Model ROG GX860 se již prodává za 1399 Kč s DPH.

Vysoká přesnost při hraní her

Myš ROG GX860 má laserový senzor s rozsahem rozlišení 50 až 8 200 DPI a fluoropolymerové nožky, které umožňují plynulé a přesné ovládání kurzoru. Pouhým dotykem dvouúrovňového přepínače lze změnit nastavení DPI přímo během hry. Levé i pravé tlačítko myši ROG GX860 využívá odolné spínače Omron. Tyto spínače zajišťují vysokou citlivost a odezvu při klikání a garantují životnost 5 milionů kliknutí.

GX860-03

Ergonomický design

Zvláštností myši GX860 je LED podsvícení, které mění barvy (od zářivě červené, přes oranžovou po zelenou) podle aktuálního nastavení. Zařízení s ergonomickým designem, jenž je vhodný pro všechny způsoby držení, umožňuje hraní her po dlouhé hodiny.

Na bočních stranách je myš vybavena díly, které jsou odolné proti teplu a poškození povrchu a zdobí je detailní mayské vzory. K dispozici jsou rovněž integrovaná tlačítka pro přechod vpřed a zpět a také nastavitelné tlačítko pro palec.

GX860-08b

Konfigurovatelné uživatelské profily a nastavení

Pomocí softwarového rozhraní si hráči mohou přizpůsobit myš podle svých představ. Rozhraní umožňuje nejen provést nastavení úrovní DPI, funkcí tlačítek a podsvícení, ale poskytuje také různé pokročilé volby, jako je konfigurace vyhlazování pohybu, rychlosti dvojkliku, výšky zvednutí myši pro deaktivaci laserového senzoru a rychlosti komunikace přes rozhraní USB.

Uživatelé si mohou vyzkoušet provedená nastavení ve virtuálním testovacím prostředí, které nabízí i test přesnosti. Kromě toho je k dispozici test pohybu a klikání, během nějž musí uživatelé klikat na body náhodně zobrazované v určitém časovém intervalu.

Tomáš Pospíchal

v progamingu se pohybuje jako šéfredaktor klubu eSuba a projektu Hitpoint. V budoucnu by se chtěl plně realizovat pro elektronický sport.

Napsat komentář