Po dlouhé době příprav jsme se rozhodli do podporovaných her našeho projektu Hitpoint přidat legendu všech legend v realtimových strategiích s názvem StarCraft. Od dnešního dne vás tedy budeme informovat o nejdůležitějších událostech na domácí i zahraniční scéně.
StarCraft se objevil začátkem roku 1998, kdy ji krátce po dokončení druhého pokračování startegie Warcraft: Orcs & Humans vydala společnost Blizzard. Všude samé 486 a první Pentia, první CD. Zlaté to časy. Rok 1998 se pomalu blížil ke konci, když se na pultech obchodů objevil datadisk na tuto hru s názvem StarCraft: BroodWar, který navždy změnil historii počítačových her a stál u zrodu elektronického sportu. Od této doby se hodně změnilo a StarCraft prošel nelehkou cestou až po nejhranější realtime strategii na světě.
Datadisk Brood War obohatil hru novými jednotkami, které hráčům umožnili další možnosti taktik a strategií. Dnes se hraje výhradně na serveru Battle.net provozován společností Blizzard. Hra nabízí tři rasy, lidskou rasu Terran což jsou vyvrhélové ze Země, slizkou mimozemskou rasu Zerg a vývojově pokročilou mimozemskou rasu Protoss. Tyto tři rasy svádí mezigalaktický boj o ovládnutí vesmíru a všemi potřebné minerály, kterých je nedostatek.
Největšího rozmachu hra dosáhla na druhé straně světa v Jižní Koreji, kde legendární hráči jako SlayerS `BoxeR mají tisícové kluby fanoušků. Zápasy a turnaje jsou vysílány v místních televizích a hráči se stávají místními celebritami. Elektronický sport zde dosáhl své nejvýšší úrovně.
V budoucnu nás čeká dlouho připravovaný a všemi očekávaný StarCraft II, jehož dokončení se s aktuálně spuštenou betaverzí neustále blíží k vydání. Těšíme se na něj!
Khenyk
dobře!