31. 10. 2013 Tomáš Pospíchal

Game Making University v se s tvořit hry

Laboratoř Lasaris Fakulty informatiky MU a MU Game Studies o. s. organizují v průběhu listopadu 2013 sérii přednášek a workshopů Game Making University. Projekt si dává za cíl nastartovat výuku tvorby digitálních her na akademické půdě. Akce je určena široké veřejnosti a je zcela zdarma.

GG

Začíná se v úterý 5. listopadu v 18.00 v místnosti G101 Fakulty informatiky přednáškou Vladimíra Geršla (Fun 2 Robots, ex-Cauldron) na téma plánování a základní design. Na tuto přednášku naváží 12. 11. Jaroslav Kolář (2K Czech) designovými mechanikami, 19. 11. Dan Doležel (freelance, ex-Illusion Softworks) workshopem Unity 3D a celá akce vyvrcholí 23. 11. celodenním soutěžním hackathonem pod vedením Petra Benýška (Madfinger Games). Kapacita hackathonu je omezena na 30 míst a proto je nutné se registrovat na goo.gl/b8zcdp

„Vždy bylo mým snem vytvořit si vlastní hru. Byl to jeden z důvodů, proč jsem vůbec začal studovat informatiku. Bylo pro mě však velkým zklamáním, že ve škole jsem neměl možnost studovat předměty zaměřené na tvorbu her. Chci to ale změnit a zpřístupnit druhým to, co mi nebylo umožněno, právě organizováním Game Making University,“ říká hlavní organizátor akce Jonáš Ševčík, který je doktorandem na Fakultě informatiky.

Více informací na: http://gamestudies.cz/game-making-university/

 

Tomáš Pospíchal

v progamingu se pohybuje jako šéfredaktor klubu eSuba a projektu Hitpoint. V budoucnu by se chtěl plně realizovat pro elektronický sport.

Napsat komentář