Tomáš „PredY“ Pospíšil:
„ASUS Finals paráda jako vždy, plno lidí, nádherné slečny a komentátoři, nervydrásající hry, Finals opět nezklamalo. Tentokrát nás místo kouře zabíjelo nehorázné horko, ovšem nedalo se nic dělat. Snad jediné negativum bylo pro mě pozdní začátek až o hodinu, kvůli kterému jsem ani nestihl poslední 2 hry z finále, takže doufám, že to Hitpoinťáci příště vychytají lépe. Samotné hry jsem si opravdu užil, a to jak QL tak i SC2, gratz všem vítězům i poraženým a zase příště!“
Josef „meny“ Otta:
„Akci jsem si užil jak jen to šlo, jelikož mi vyšel zápas o třetí místo, za který jsem strašně rád atmosféra byla úžasná, diváci fandili, nešlo by nic vytknout, kdyby tam nebylo takové vedro i ten skluz se dá přežít. Jsem rád, že jsem se tam dostal, protože to byl zážitek jako žádný jiný Děkuji hitpointu za skvělou práci.“
Tomáš „Harpner“ Bruštík:
„Co se týče ASUS Finals, mám trochu smíšené pocity. Bohužel se mi nepodařilo se dostat do finále, ani zvládnout zápas o 3. místo. Každopádně zkusil jsem to divákům vynahradit komentářem, který jsme s Wriesem pro finále připravili. Myslím, že se nám podařilo diváky dostat do varu a společně s nimi jsme sledovali nejlepší finále SC2 turnaje, zakončené Devilovým vítězstvím. Jsem za něj hodně rád, hnedka jsem mu po finále gratuloval, protože vím, jak moc si tohle vítězství přál a jak moc k němu měl blízko v minulých ročnících. Ladabazovi vzdávám hold, hrál mnohem lépe jak den předtím já a byl hodně důstojným soupeřem. Celkově Finals hodnotím velice pozitivně a těším se na další ročník, kde se znovu pokusím prolomit prokletí závěrečných matchů…“
Lukáš „Jump“ Vobecký:
„Pokud bych měl zhodnotit poslední ASUS Finals, zanechalo na mě velmi kladné dojmy. Největší zásluhu na tom má atmosféra, kterou jsem si, jako vždy velmi užil a velmi ovlivňuje pohled na všechny ostatní věci. V samotném sále bylo o poznání méně lidí, než na finále 4 sezóny, o to více se ale zapojila rivalita táborů obou finalistů SC2 turnaje a díky ní a velmi dobrému výkonu komentátorů turnaje, kteří dokázali udržet diváky ve varu, sál atmosférou opravdu dýchal.
Nemohu ale opomenout hrubou chybu v podobě časového zpoždění, kdy organizační tým nebyl schopen zajistit korektní internetové připojení i přes několikeré zmínění, že akci chystali už den předem. Nedovedu si představit, jak by bylo mě, nebo jiným fanouškům SC2, kteří by teoreticky využili možnosti autobusové dopravy a pak za stavu 2-1 ve finále musí odjet domů a nemohou vidět kvůli tomuto spoždění samotné završení sezóny.
Jak jsem už ale zmínil, díky atmosféře akce tento fakt dokáži pominout a na ASUS Finals 5 budu vzpomínat jako na velmi dobrou akci.“